TV problemen

I dag har Net at Once varit här och bytt lite utrustning i Noderna. De tror att åtgärden kan avhjälpa störningarna på sändningarna i TV. De och vi vill gärna att ni återkopplar till oss om det blivit bättre eller om problemen kvarstår.

Har sett via Facebookinlägg att det tydligen INTE blivit någon märkbar förändring. Problem med TV i hela område 4. Netatonce hålls löpande underrättade och fortsätter felsökning.

 

11 reaktioner på ”TV problemen”

  1. Det kan inte ha att göra med att alla verkar ha 1Gb, även de som valt 200 Mbit?
    Kapacitetsbrist!

    1. Ok, inte enligt deras tekniker. De håller på och undersöker.

      Är det så hos dig att du inte beställt högre, men ändå fått det.

  2. Netatonce övervakar bandbredsförbrukning kontinuerligt och börjar det bli överbelastat kommer de att öka bandbredden.

  3. Jo, jag betalar för 1000/1000.
    Kan tycka att det är lite fel att även de som inte gör det får ut 1000/1000.

    1. Kan det inte vara så, att det går ut 1000 för att sen tas bort och är kvar hos dem som beställt. Så är det med TV, alla kanaler från början, men sen blir det valet som man gjort. Men jag skall ta upp det med dom.

  4. Vart får jag tag på en fiber patch kabel? Behöver en singel mode gul tror jag det var

  5. Hej!

    Jag har sagt upp min hyresrätt på Vargvägen och uppsägningstiden går ut sista januari. Jag fick idag (30/11) en faktura som sträcker sig till och med mars så hur gör jag för att lösa detta? Mitt kundnummer är 3068 och det gäller fakturan 6944.

    Mvh

  6. Hur länge har vi TV kontrakten?? Jag vill inte ha TV längre .Hur avslutar man abonnemanget ??? Va vänlig svara !!

    1. Var vänlig svara på min fråga ,hur länge är bunden vår tv abonnemang hos SAPPA ??? Med vänlighet Maria Seger!!

    2. Var vänlig svara på min fråga ,hur länge är bunden vår tv abonnemang hos SAPPA ??? Med vänlighet Maria Seger!!Jag pratade med Sappa dom säjer att det er ni som kan svara .Hur länge har vi kvar kollektiv avtalet!!!!

Kommentarer inaktiverade.